.

“Sempre és bell començar. Totes les coses haurien d’ésser començades amb festes, perquè en tot començament hi ha quelcom del gran misteri del món”. Joan Maragall (1905)


dimecres, 16 de març del 2016

Entrevistes - Manel Bamala i Royo - Soci Sant Antoni Abat


 
Dades de la persona entrevistada.
     
    Nom i Cognoms Manel Bamala i Royo
    Data Naixement 07/12/1952
    Lloc de Naixement, Rubí
    Anys de residencia a, Rubí 63
    Anys de residencia a, Catalunya 63
    Càrrec que ocupa a l’entitat, Secretari
    Càrrecs que ha ocupat a l’entitat. Vocal i secretari
 
 
 
 
Dades de l’entitat
 
     Nom de l’entitat. Societat de Sant Antoni Abat de Rubí
     Adreça Postal Plaça Catalunya, 1
     Telèfon de Contacte 630228007
     Any de la seva fundació. 1859
  
Quines van ser les persones que van fundar l’entitat i  a quina data es va crear?
 
Pau Molins, Josep Ramoneda, Pere Serra, Francisco Serra, Josep Boladeras, Pau Ramoneda, Pau Vallhonrat, Miquel Momany, Joan Ramoneda, Pau Canals, Miquel Llunell, Miquel Roig, Isidre Majó, Pau Aymerich, Joan Ramoneda, Jaume Rosés, Jaume Batet, Esteve Ramoneda, Josep Morros, Pau Roura, Francisco Roura, Marc Roura i Domingo Marcet.
 
Quins són els objectius de l’entitat?
 
Preservació de la Festa dels Tres Tombs a Rubí
 
De quants socis disposen actualment?
 
450
 
Entre quines edats?
 
De 14 mesos a 90 anys
 
La seu de l´entitat és un local propi, llogat o municipal?
 
Cedit
 
Quines activitats fan habitualment?
 
Tres Tombs, Revival, Festa Major, Sant Roc, varis.
 
Quines activitats extraordinàries fa l’entitat?
 
Dinars, sopars etc.
 
Activitats conjuntes amb altres entitats?
 
Formen part de la Taula de Cultura Popular de Rubí, Federació del Tres Tombs, actes conjunts locals i col·laborant amb altres entitats.
 
Quines són les fonts de finançament?
 
Quotes socis, anunciants, subvenció de l’Ajuntament i loteria.
  
Des de quan és soci de l´entitat?
  
Any 1976
 
Com va arribar a l’entitat?
 
De la ma de l’avi i del pare
 
Pertany a una altre entitat o associació?
 
Com ha soci si
 
Quina de les activitats que fan durant l´any li agrada més i perquè?
 
Els Tres Tombs pel sentiment i emoció que això comporta
 
De tots els moments que ha viscut a l’entitat, quin ha estat el més especial per a vostè?
 
Diversos, el primer quant el meu pare va ser banderer el meu germà Antonio i jo cordonistes, quant jo vaig ser banderer acompanyat pels meus fills David i Oriol, quant el meu fill Oriol i jo vam ser cordonistes de la abanderada de la meva germana Conxita 150è aniversari i finalment aquest any 2016 veiem el meu germà Jordi de cordonista
 
Es fàcil compaginar l’entitat en el dia a dia i la famíla?
 
Si
 
L’entitat esta amb algun projecte o te algun projecte de futur?
 
Fer cada any els Tres Tombs i l’any 2019 serà especial.
 
Algun suggeriment per millorar les relacions amb l’administració?
 
Que no es perdi el respecta per la feina que fem les entitats
 
Què li diria als rubinencs i rubinenques per a animar-los a fer-se socis de la seva entitat?
 
Que visquin, gaudeixin i participin de la festa i de ben segur que es faran socis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada