.

“Sempre és bell començar. Totes les coses haurien d’ésser començades amb festes, perquè en tot començament hi ha quelcom del gran misteri del món”. Joan Maragall (1905)


dijous, 31 de desembre del 2015

Agraïments per aquest 2015 compartint aquest Blog

Com a Gestor d’Aquest Blog, m’ha sorprès l’acollida que aquest ha tingut, realment quan em va passar pel cap posar-lo en marxa, no me imaginava aquest petit èxit de mes de 1000 visites al mes. Realment el mèrit esta totalment compartit, amb les persones de les diferents entitats i les pròpies entitats de Cultura que mes a mes, dia a dia han anat donant suport en aquesta petita finestra de la cultura popular i tradicional de la nostra ciutat, així com a amics fotògrafs  que m’han cedit totes les imatges que ho han fet posible, Roser Aguilar, Jordi Garcia ..., a la productora local la Crestavisual i a Radio Rubí que m’ha facilitat arribar allà on Jo no ho he pogut fer.
         
Gracies a tots i a totes, ara tocarà reinventar-se per que al llarg del 2016, el blog segueixi sent un aparador vàlid, de la Cultura popular i tradicional de la nostra ciutat.
 
Tot esperant que es converteixi en un bon lloc de consulta, quan busquem información de la nostra cultura, de les nostres entitats i de la nostra gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada